П`ятниця, 26.04.2024, 09:10

Оптика

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Дистанційне навчання (2021 рік)

    Підручник: Сиротюк В.Д. Фізика (рівень стандарту, за навч. програмою авт. колективу під керівництвом Ляшенка О.І.): підруч. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / В.Д.Сиротюк. - Київ: Генеза, 2018. - 256 с.: ил.. Скачати можна за посиланням: http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-klas-fizika-sirotjuk-2018.pdf

    Починаючи з березня 2021 року вчимось за підручником: Сиротюк В.Д. Фізика і астрономія (рівень стандарту, за навч. програмою авт. кол. під керівництвом Ляшенка О.І.): підруч. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / Володимир Сиротюк, Юрій Мирошніченко. - Київ: Генеза, 2019. - 368 с.: іл. Скачати можна за посиланням: 11-klas-fizika-astronomiia-syrotuk-2019.pdf

    Відповіді на питання та розв'язування задач слід виконувати у робочих зошитах. Фото робіт пересилати мені на e-mail: bekhtir@ukr.net

    Вересень 2021

    27.09.2021 Потенціальна енергія. Кінетична енергія. Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) Переглянути відеоролики: потенційна енергіякінетична енергіякінетична та потенціальна енергія

    2) Розв'язати задачі №№ 328-329, стор. 115.

     

    Квітень 2021

    02.04.2021 Заходи та засоби безпеки під час роботи з електричними пристроями.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 8, стор. 27-30;

    2) переглянути відеоролики: Безпека людини під час роботи з електричними приладами і пристроямиКоротке замикання.

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке коротке замикання?

    3.2 Чи можна знімати провід з потерпілого за допомогою мокрої палиці або металевого стержня?

    3.3 Яке призначення і яка будова запобіжників? 

     

    05.04.2021 (13.25-14.10, 6 урок) Лабораторна робота №6. Перевірка законів послідовного та паралельного з'єднання провідників.

    Зверніть увагу!!! Урок відбудеться в GoogleMeet. О 13.25 перейти за посиланням https://meet.google.com/mog-wcvs-sok

    Підписуйтесь реальними іменам  та прізвищами, а також вмикайте відеокамеру (мікрофон має бути вимкнений, його будете вмикати тільки коли потрібно буде щось спитати або відповісти), щоб було видно хто приєднується.

    209 група (фізика) електрика

     

    06.04.2021 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) повторити параграфи 5-8, стор. 19-30;

    2) розв'язати задачі 1.36-1.38, стор. 31.

    Рекомендації щодо розв'язування задач:

    Потрібно скористатися законом Ома, а також звернути увагу на те, як розраховується повний опір при послідовному та паралельному з'єднаннях провідників.

     

    09.04.2021 Електричний струм у металах. Надпровідність.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 9, стор. 34-38

    2) переглянути відеоролик: електричний струм у металах

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Чому у провіднику виникає опір електричному струму?

    3.2 Як залежить опір провідника від температури?

    3.3 У чому полягає явище надпровідності?

     

    12.04.2021 (13.25-14.10, 6 урок) Лабораторна робота №7. Визначення енергії зарядженого конденсатора та його ємності.

    Зверніть увагу!!! Урок відбудеться в GoogleMeet. О 13.25 перейти за посиланням https://meet.google.com/mog-wcvs-sok

    Підписуйтесь реальними іменам  та прізвищами, а також вмикайте відеокамеру (мікрофон має бути вимкнений, його будете вмикати тільки коли потрібно буде щось спитати або відповісти), щоб було видно хто приєднується.

    209 група (фізика) конденсатор


    13.04.2021 Електричний струм у напівпровідниках.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 10, стор. 38-43

    2) Переглянути відеоролик: струм у напівпровідниках

    3) Дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Опишіть будову напівпровідників. Назвіть їхні основні властивості.

    3.2 Що називають електронною провідністю? Дірковою провідністю?

    3.3 Що таке p-n-перехід?

     

    16.04.2021 Електричний струм у електролітах. Електролітична дисоціація.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 11, стор. 43-45

    2) переглянути відеоролик: Струм в електролітах

    3) виконати тест join.naurok.ua, код доступу 4411276  (дедлайн 22.04.2021, вказуйте свої реальні ім'я та прізвище!)

     

    16.04.2021 Електричний струм у газах. Електричний струм у вакуумі.

    Завдання:

    1) прочитати параграфи 12-13, стор. 45-50

    2) переглянути відеоролики: Електричний струм у газах,  Електричний струм у вакуумі

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Чому за звичайних умов гази є дієлектриками?

    3.2 Які ви знаєте види газових розрядів?

    3.3 Який газ називають вакуумом?

     

    19.04.2021 Розв'язування задач.

    Завдання:

    Пройти вікторину за посиланням: електричне поле та електричний струм, код доступу 4531 0386  (дедлайн 27.04.2021, вказуйте свої реальні ім'я та прізвище!)

     

    20.04.2021 Контрольна робота № 4 за темою: "Електричне поле та електричний струм"

    Завдання:

     

    23.04.2021 Взаємодія струмів. Магнітне поле. Дія магнітного поля на провідник зі струмом.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 14, стор. 53-54

    2) переглянути відеоролик: дія магнітного поля на провідник зі струмом

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Які сили називають магнітними?

    3.2 Що таке магнітне поле?

    3.3 Як визначити напрямок руху провідника зі струмом у магнітному полі?

     

    23.04.2021 Індукція магнітного поля. Потік магнітної індукції.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 15, стор. 55-57

    2) переглянути відеоролики: Магнітне поле. Магнітна індукція.,  Електромагнітна індукція. Досліди Фарадея 

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке лінії магнітної індукції?

    3.2 Що таке магнітний потік?

    3.3 Які одиниці індукції магнітного поля і магнітного потоку в СІ?

     

    26.04.2021 Лабораторна робота № 8. Визначення ЕРС та внутрішнього опору джерела струму.

    Завдання:

    1) Виконати роботу, яка пропонується нижче. Зробити скріншоти екрану після виконання кожного завдання та надіслати їх мені на електронну пошту.

     

     

    27.04.2021 Лабораторна робота № 9. Розширення меж вимірювання амперметра та вольтметра.

    Завдання:

    1) Опрацювати лабораторну роботу №4 "Розширення меж вимірювання амперметра та вольтметра", стор. 345-347.

    2) Записати в конспекті назву роботи, тему та мету.

    3) Перейти за посиланням електричне коло та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Коло з батареї і резистора).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4) Загляніть всередину резистора, щоб побачити, як він працює. Збільшіть напругу батареї, щоб зробити більше потік електронів через резистор. Збільшіть опір, щоб заблокувати потік електронів. Спостерігайте струм і те, як температура резистора змінюється.

    5) Дайте відповідь на такі питання:

    5.1 Що відбувається, коли ви збільшуєте опір резистора?

    5.2 Як змінюється сила струму через коло, швидкість синіх кульок, напруга батареї, температура резистора, а як змінюються зелені частинки в резисторі?

    5.3 Чому (або чому ні) відбуваються кожна з цих змін, як вони відбуваються?

    6) Зробіть висновки по виконаній роботі.

     

    27.04.2021 Лабораторна робота № 10. Дослідження властивостей напівпровідників p-типу та n-типу.

    Завдання:

    1) Переглянути відеоролик дослідження опору напівпровідників.

    2) Записати у зошиті назву лабораторної роботи.

    3) Перейти за посиланням напівпровідники та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Напівпровідники).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4) Ввімкніть 1 сегмент. Розташуйте у ньому домішки p-типу. Встановіть величину напруги 2В. Спостерігайте за положенням електронів та енергією. Опишіть в зошиті те, що Ви спостерігаєте в цій симуляції. Зробіть скріншот екрану та збережіть його.

    5) Вилучте домішки. Потім розташуйте в сегменті домішку n-типу. Величину напруги не змінюйте. Зверніть увагу, як змінюється положення електронів та енергія. Опишіть в зошиті, що змінилося. Зробіть скріншот екрану та збережіть його.

    6) Поясніть чим відрізняється напівпровідник p-типу від напівпровідника n-типу.

    7) Зробіть висновки на основі виконаної роботи. Фото роботи разом зі скріншотами надішліть мені.

     

    30.04.2021 Лабораторна робота № 11. Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом.

    Завдання:

    1) Опрацювати лабораторну роботу №5 "Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом", стор. 347-348

    2) Записати у зошиті назву та мету роботи 

    3) Перейти за посиланням напівпровідники та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Напівпровідники).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4) Ввімкніть 2 сегменти. В одному сегменті розташуйте домішки p-типу, а в другому n-типу. Встановіть величину напруги 3В. Спостерігайте за положенням електронів та енергією. Опишіть в зошиті те, що Ви спостерігаєте в цій симуляції. Зробіть скріншот екрану та збережіть його.

    5) Поміняйте місцями домішки p-типу та n-типу. Величину напруги не змінюйте. Зверніть увагу, як змінюється положення електронів та енергія. Опишіть в зошиті, що змінилося. Зробіть скріншот екрану та збережіть його.

    6) Поясніть, як p-n перехід працює в напівпровідниковому діоді, що дозволяє струму проходити в одному напрямку і не проходити в протилежному.

    7) Зробіть висновки на основі виконаної роботи. Фото роботи разом зі скріншотами надішліть мені.

     

    Березень 2021

    19.03.2021 Електроємність. Електроємність плоского конденсатора. З'єднання конденсаторів. Енергія електричного поля.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 4, стор. 12-16;

    2) переглянути відеоролик: Електроємність. Конденсатори

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке електроємність провідника? Від чого вона залежить? Як вона визначається?

    3.2 Який конденсатор називають плоским?

    3.3 Як визначають електроємність конденсаторів, з'єднаних паралельно?

     

    22.03.2021 Розв'язування задач

    Завдання:

    1) повторити параграф 4, стор. 12-16;

    2) розв'язати задачі № 1.8 - 1.10, стор. 18.

    Рекомендації щодо розв'язування задач:

    Для розв'язку задачі № 1.8 потрібно скористатися формулою, що міститься на стор. 13 підручника.

    У задачі № 1.9 користуючись формулою q = C*U, потрібно визначити на яку величину заряду (q) разрахований даний конденсатор, а потім порівняти отриману величину із вказаним у задачі зарядом. Необхідно пФ (пікофарад) та нКл (нанокулон) перевести у СІ , тобто у Ф (форад) та Кл (кулон).

     Користуючись формулою U=q/C потрібно розв'язувати задачу № 1.10, також не забудьте мкФ (мікрофарад) перевести у Ф (фарад), а мКл (мілікулон) у Кл (кулон).

     

    23.03.2021 Електричний струм. Електричне коло. З'єднання провідників.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 5, стор. 19-22;

    2) переглянути відеоролик: Постійний електричний струм. Паралельне і послідовне з'єднання провідників

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Які є види електричного струму?

    3.2 Запишіть закони послідовного і паралельного з'єднання провідників.

    3.3 Чому опір амперметра має бути малий, а опір вольтметра - великий?

     

    29.03.2021 Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Правило Кірхгофа.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 6, стор. 22-25;

    2) переглянути відеоролики: Закон Ома для повного колаПравило Кірхгофа

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке електрорушійна сила?

    3.2 Сформулюйте закон Ома для повного кола.

    3.3 Від чого залежить знак ЕРС  у законі Ома для повного кола?

     

    30.03.2021 Робота і потужність електричного струму.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 7, стор. 25-27;

    2) переглянути відеоролик: Робота і потужність електричного струму

    3) зробити тест join.naurok.ua, код доступу 3408954  (дедлайн 09.04.2021, вказуйте реальні ім'я та прізвище!)

     

    Лютий 2021

    05.02.2021 Змочування. Капілярні явища. Розв'язування задач

    Завдання:

    1) прочитати параграф 46, стор. 180-183.

    2) переглянути відеоролик Змочування. Капілярні явища

    3) розв'язати задачі №№ 498-499, стор. 190.

     

    Січень 2021

    12.01.2021 Пароутворення та конденсація. Насичена та ненасичена пара. Кипіння.

    Завдання:

    1) Прочитати параграф 44, стор. 173-177.

    2) Переглянути відеоролики Пароутворення та конденсація та Насичена і ненасичена пара

    3) Попрацюйте із компьютерною симуляцією температура кипіння, зробіть скріншоти в процесі роботи, а в зошиті напишіть результати ваших спостережень та висновки до яких ви дійшли попрацювавши з цією симуляцією. Фото зошита та скріншоти надішліть мені на електронну пошту: bekhtir@ukr.net 

     

    15.01.2021 Тепловий баланс. Розв'язування задач.

    Завдання:

    1. Ознайомитися з коротким конспектом за цією темою та занотувати в зошиті основні поняття.

    2. Переглянути приклад розв'язку задачі.

    3. Розв'язати задачу:

    У холодну воду масою 0,8 кг долили окріп масою 0,2 кг. Температура отриманої суміші дорівнює 400С. Визначте температуру холодної води до її нагрівання. Тепловими втратами знехтувати.

     

    16.01.2021 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1. Повторити параграфи 39-43, стор. 157-169

    2. Ознайомитися з прикладами розв'язування задач на стор. 170

    3. Розв'язати задачі №№ 448-449, стор. 170.

     

    18.01.2021 Лабораторна робота № 3. Визначення питомої теплоємності тіла.

    Завдання:

    1. Відкрити комп'ютерну симуляцію Теплообмін (конвекція). Запустити її. Зробити скріншоти. Описати в зошиті, що ви спостерігали та до яких висновків дійшли в ході виконання цієї роботи.

    2. Відкрити комп'ютерну симуляцію Теплообмін (випромінення). Запустити її. Зробити скріншоти. Описати в зошиті, що ви спостерігали та до яких висновків дійшли в ході виконання цієї роботи.

    3. Відкрити комп'ютерну симуляцію Теплообмін (теплопровідність) Запустити її. Зробити скріншоти. Описати в зошиті, що ви спостерігали та до яких висновків дійшли в ході виконання цієї роботи.

    4. Зробити загальні висновки по виконаній роботі. Скріншоти та фото зошита надислаті викладачу.

     

    19.01.2021 Вологість повітря. Точка роси.

    Завдання:

    1. Повторити параграф 44, стор. 173-177

    2. Переглянути відеоролик Вологість повітря. Вимірювання вологості

    3. Дати письмові відповіді на такі питання:

    3.1 Що таке точка роси?

    3.2 Що таке парціальний тиск?

    3.3 Дайте визначення абсолютної та відносної вологості повітря.

     

    22.01.2021 Вимірювання відносної вологості повітря.

    Завдання:

    1. Переглянути відеоролик прилади для вимірювання вологості повітря

    2. Зробити тест  join.naurok.ua, код доступу 6927963 (дедлайн 23.01.2021, вказуйте свої реальні ім'я та прізвище!)

     

     

    Листопад 2020

    02.11.2020 Основне рівняння МКТ ідеального газу.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 36, стор. 146-148

    2) переглянути відеоролик: основне рівняння молекулярно-кінетичної теорії

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що називають ідеальним газом у молекулярно-кінетичній теорії?

    3.2 Що таке середня квадратична швидкість руху молекул?

    3.3 Запишіть основне рівняння молекулярно-кінетичної теорії.

     

    06.11.2020 Температура. Температурна шкала Кельвіна.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 37, стор. 148-150

    2) переглянути відеоролик: Температура. Термодинамічна шкала температур Кельвіна

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код доступу 9813318 (дедлайн 06.11.2020, тільки одна спроба проходження, вказуйте свої реальні ім'я та прізвище!)

     

    09.11.2020 Розв'язування задач.

    1) повторити параграфи 35-37, стор. 144-150

    2) розв'язати задачі №№ 382-385, стор. 154

    Рекомендації щодо розв'язування задач:

    Молярні маси карбону, оксигену, азоту, води та аміаку наведені у таблиці 2 на стор. 145, для того, щоб визначити молярні маси решти речовин потрібно скористатися періодичною системою хімічних елементів Д.І.Менделєєва. Формули для розв'язування задач містяться на стор. 145-146 підручника. При розв'язуванні задачі №384 врахуйте, що густина ртуті становить 13600 кг/м3, а об'єм можна знайти розділивши масу речовини на густину. Масу заданої кількості ртуті знаходимо шляхом множення кількості речовини на її молярну масу.

     

    13.11.2020 Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси.

    1) прочитати параграф 38, стор. 150-152;

    2) переглянути відеоролик: Ізопроцеси

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Як пов'язані тиск і об'єм газу при ізотермічному процесі?

    3.2 У чому полягає суть закону Гей-Люссака?

    3.3 Сформулюйте закон Шарля.

     

    16.11.2020 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) Переглянути приклади розв'язування задач на стор. 152-153

    2) Розв'язати задачі №№ 387-390, стор. 154

    Рекомендації щодо розв'язування задач:

     

    20.11.2020 Розв'язування задач.

    Завдання:

    Розгадати кросворд (для цього скористайтесь наведеною нижче формою або перейдіть за посиланням кросворд "Молекулярно-кінетична теорія")

    Зробити скріншот результату та відіслати мені (не забудьте вказати свої ім'я та прізвище, а також номер групи)

     

     

    21.11.2020 Лабораторна робота №2. Дослідження одного з ізопроцесів (ізотермічного процесу).

    Завдання:

    1. Переглянути відеоролик: Дослідне підтвердження закону Бойля-Маріотта

    2. Записати в конспекті назву лабораторної роботи.

    3. Перейти за посиланням ізопроцеси та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (властивості газів).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4. Накачайте молекули газу в ящик і подивиться, що відбувається, коли ви зміните об'єм, додавайте або змінюйте тепло, змінюйте інші параметри. Виміряйте температуру і тиск, і дізнайтеся, як змінюються властивості газу з кожною зміною. Дослідіть гістограми кінетичної енергії і швидкості для легких і важких частинок. Дослідіть дифузію і визначте, як концентрація, температура, маса і радіус впливають на дифузію. Зробіть скріншоти при виконанні даної роботи та надішліть їх мені разом із фото зошита.

    5. Результати дослідів записати в зошит та зробити висновки по роботі.

     

    Жовтень 2020

    23.10.2020 Основні положення молекулярно-кінетичної теорії

    Завдання:

    1) прочитати параграф 34, стор. 139-143

    2) переглянути відеоролик: основні положення МКТ

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Які розміри мають атоми і молекули?

    3.2 У чому полягає явище дифузії?

    3.3 Який рух називають броунівським?

     

    26.10.2020 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) повторити параграф 34,стор. 139-143

    2) зробити тест  join.naurok.ua, код доступу 8158811 (дедлайн 30.10.2020, тільки одна спроба проходження, вказуйте свої реальні ім'я та прізвище!)

     

    30.10.2020 Рух і взаємодія молекул.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 35, стор. 144-146

    2) переглянути відеоролик: Будова речовини. Атоми і молекули.

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке атомна одиниця маси?

    3.2 Чому дорівнює число Авогадро?

    3.3 Що таке кількість речовини? Яка її одиниця в СІ?

     

    Вересень 2020

    Тема 1. "Механіка. Закони збереження у механіці"

    14.09.2020 Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу тіла. Реактивний рух. Пружне та непружне зіткнення.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 25, стор. 99-101;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU&t=15s

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке імпульс тіла?

    3.2. У чому полягає закон збереження імпульсу?

    3.3 Що є прикладом використання закону збереження імпульсу?

     

    18.09.2020 Розв'язування задач на закон збереження імпульсу тіла.

    Завдання:

    1) повторити параграф 25, стор. 99-101;

    2) розв'язати задачі №№ 301, 302, 306, стор.103-104

    Рекомедації щодо розв'язування задач

    При розв'язуванні задач № 301-302 потрібно скористатися формулою для розрахунку імпульсу тіла (стор. 99).

    Перед розв'язком задачі № 306 уважно перегляньте приклад на стор.103, але зверніть увагу, що у прикладі тіла рухаються назустріч одне одному (тобто вектори швидкості напрямлені у протилежні боки), а у задачі, яку потрібно розв'язати, тіла рухаються в один бік, тобто вектори швидкості руху обох  тіл будуть напрямлені в один і той же бік (це вплине на знак у формулі).

     

    21.09.2020  Лабораторна робота № 1. Дослідження пружного удару двох тіл.

    1. Переглянути відеоролики: відео1відео2відео3

    2. Записати у зошиті тему лабораторної роботи.

    3. Після перегляду відеороликів  дати відповіді на такі питання:

    3.1 Дати визначення імпульсу тіла і системи тіл. Сформулювати закон збереження імпульсу.

    3.2 Дати визначення понять абсолютно пружного та абсолютно непружного ударів.

    4. Спробуйте повторити та описати експеримент, показаний у відео 2 (при проведенні цього експерименту зніміть своє відео та надішліть його викладачу).

    5. Напишіть висновки по даній лабораторній роботі.

     

    25.09.2020 Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

    Завдання:

    1) повторити параграфи 25-28, стор. 99-115;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=9Qkf9wQi6gc

    3) розв'язати задачі № 329-331, стор. 115.

     

     

     

    Карантин. Весна 2020 року.

    Підручник: Сиротюк В.Д. Фізика і астрономія (рівень стандарту, за навч. програмою авт. кол. під керівництвом Ляшенка О.І.): підруч. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / Володимир Сиротюк, Юрій Мирошніченко. - Київ: Генеза, 2019. - 368 с.: іл. Скачати можна за посиланням: 11-klas-fizika-astronomiia-syrotuk-2019.pdf

     

    23.03.2020 (2 год.) Тема 1: "Гармонічні електромагнітні коливання (23.03.2020). Частота власних коливань контуру (23.03.2020)".

    Завдання:

    1) прочитати параграф 24, стор. 96-99;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=a0gFUv2MVOU

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код 736523  (дедлайн 03.04.2020!)

    4) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. проведіть аналогію між електромагнітними та механічними коливаннями

    2. запишіть рівняння гармонічного коливання заряду, сили струму і напруги в коливальному контурі.

     

    24.03.2020, 26.03.2020 Тема 2: "Вимушені електромагнітні коливання (24.03.2020). Резонанс (26.03.2020)"

    Завдання:

    1) прочитати параграф 25, стор. 99-100;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=Xl6Wrg2z8gQ

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код 403788 (дедлайн 03.04.2020!)

    4) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. що таке автоколивання?

    2. за яких умов виникає електричний резонанс?

     

    26.03.2020, 27.03.2020, 30.03.2020 (2 год.)  Тема 3: "Змінний струм (26.03.2020). Трансформатор (27.03.2020). Виробництво, передача та використання енергії електричного струму (30.03.2020). Розв'язування задач (30.03.2020)."

    Завдання:

    1) прочитати параграф 26, стор. 100-105;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=H2In6bOBnmo

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код 317233 (дедлайн 03.04.2020!)

    4) розв'язати задачі № 2.39-2.40, стор. 115;

    5) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. що таке змінний струм та якими законами він описується?

    2. який принцип роботи генераторів змінного струму?

    3. на якому фізичному явищі грунтується робота трансформатора?

     

    31.03.2020, 02.04.2020 (2 год.), 03.04.2020, 06.04.2020 Тема 4: "Електромагнітне поле (31.03.2020), Електромагнітні хвилі (02.04.2020). Властивості електромагнітних хвиль (02.04.2020). Принципи радіозв'язку, телебачення та стільникового зв'язку (03.04.2020). Розв'язування задач (06.04.2020)"

    Завдання:

    1) прочитати параграфи 27, 28, 29 стор. 106-1114;

    2) переглянути відеоролики: https://www.youtube.com/watch?v=Z3uADz9hOh8https://www.youtube.com/watch?v=uZ8y-V_HxMQhttps://www.youtube.com/watch?v=srtyakMrKEkhttps://www.youtube.com/watch?v=IbkaPCOX-Zshttps://www.youtube.com/watch?v=RULa8Ad4VUs

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код 667666 (дедлайн 03.04.2020!)

    4) розв'язати задачі № 2.41-2.42, 2.45-2.47, стор. 116;

    5) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. що називають електромагнітним полем? Чи можуть електричні та магнітні поля існувати відокремлено одне від одного?

    2. як утворюються та поширюються електромагнітні хвилі?

    3. поясніть, як здійснюється радіозв'язок.

    4. які принципи роботи телебачення?

    5. як здійснюється стільниковий зв'язок?

     

    06.04.2020, 07.04.2020 Захист учнівських проєктів

    Підготувати реферат на одну з тем (за вибором):  

    1. Вплив електромагнітного випромінювання на організм людини.

    2. Засоби захисту від шумів у мегаполісах.

    3. Електромагнітний смог.

    Обсяг реферату не повинен перевищувати 3-х сторінок формату А4 набраних шрифтом TimesNewRoman 14pt.

     

    07.04.2020 Контрольна робота №1 за темою: "Механічні та електромагнітні коливання і хвилі"

    Виконати у зошиті дану контрольну роботу та надіслати викладачеві на e-mail: bekhtir@ukr.net

     

    09.04.2020 (2 год.), 10.04.2020, 13.04.2020 Тема 5: "Розвиток поглядів на природу світла (09.04.2020). Електромагнітна теорія світла (09.04.2020). Поширення світла у різних середовищах (10.04.2020). Ефект Доплера (13.04.2020)."

    Завдання:

    1) прочитати параграфи 30-31, стор. 118-122

    2) переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=Iv724RypGns

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код доступу 356934   (дедлайн 24.04.2020!)

    4) дати відповідь на такі питання:

    1. наведіть основні положення корпускулярної теорії світла

    2. у чому сутність корпускулярно-хвильового дуалізму?

    3. як поширюється світло в різних середовищах?

    4. у чому полягає ефект Доплера?

     

    13.04.2020 Тема 6: "Дисперсія світла".

    Завдання:

    1) прочитати параграф 32, стор. 123-125;

    2) переглянути відеоролики: https://www.youtube.com/watch?v=QTSEfssgwZwhttps://www.youtube.com/watch?v=Jg4-ThQVVoc

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код 563743  (дедлайн 24.04.2020!)

    4) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. опишіть досліди І.Ньютона щодо встановлення спектрального складу світла

    2. назвіть сім спектральних кольорів

    3. дайте означення дисперсії світла. Яке природне явище пов'язане з дисперсією?

     

    14.04.2020 Тема 7: "Інтерференція світла"

    Завдання:

    1) прочитати параграф 33, стор. 125-129;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=_kf7guE1AMw&t=8s

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код 536092  (дедлайн 24.04.2020!)

    4) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. що таке інтерференція?

    2. які хвилі називають когерентними?

    3. зобразіть схему досліду Юнга і поясніть його результати.

     

    16.04.2020 Тема 8: "Дифракція світла"

    Завдання:

    1) прочитати параграф 34, стор. 129-132;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=vMdn-s6OelQ

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код 468471  (дедлайн 24.04.2020!)

    4) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. що таке дифракція?

    2. що таке дифракційна гратка і чим визначається її якість?

    3. що таке основні максимуми? яка їхня умова?

     

    17.04.2020, 21.04.2020 Тема 9: "Поляризація світла (17.04.2020). Розв'язування задач (21.04.2020)"

    Завдання:

    1) прочитати параграф 35, стор. 132-134;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=1PK__XxPmmE

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код  569242 (дедлайн 24.04.2020!)

    4) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. як можна виявити поляризацію світла?

    2. про що свідчить явище поляризації світла?

    5) розв'язати задачі № 2.86 - 2.88, стор. 137.

     

    21.04.2020, 24.04.2020  Тема 10: "Основні фотометричні величини (21.04.2020). Розв'язування задач (24.04.2020)"

    Завдання:

    1) прочитати параграф 36, стор. 134-136;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=eA3RuDDSpN8

    3) зробити тест  join.naurok.ua, код 217983  (дедлайн 24.04.2020!)

    4) дати письмову відповідь на такі питання:

    1. які фотометричні величини ви знаєте?

    2. сформулюйте означення фотометричних величин.

    5) розв'язати задачі № 2.92 - 2.94, стор. 138.

     

    24.04.2020 (2 год.), 27.04.2020, 28.04.2020  Тема 11: "Геометрична оптика як граничний випадок хвильової (24.04.2020). Закони геометричної оптики (24.04.2020). Оптичні прилади та їх застосування (27.04.2020). Розв'язування задач (28.04.2020)"

    Завдання:

    1) прочитати параграфи 37-38, стор. 139-147;

    2) переглянути відеоролики: https://www.youtube.com/watch?v=0ZC2VglEBLYhttp://iroptika.at.ua/index/teleskopichni_sistemi/0-14http://iroptika.at.ua/