Субота, 11.05.2024, 05:41

Оптика

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Дистанційне навчання

    (2021 рік)

    Підручник: Сиротюк В.Д. Фізика (рівень стандарту, за навч. програмою авт. колективу під керівництвом Ляшенка О.І.): підруч. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / В.Д.Сиротюк. - Київ: Генеза, 2018. - 256 с.: ил..

    Скачати можна за посиланням: http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-klas-fizika-sirotjuk-2018.pdf

    Відповіді на питання та розв'язування задач, а також лабораторні роботи, які виконуються за допомогою симулятора, слід писати у робочих зошитах. Фото робіт пересилати мені на e-mail: bekhtir@ukr.net

    Вересень 2021

    23.09.2021 Контрольна робота №1 з теми: "Основи МКТ"

    Завдання:

    1) виконати тест join.naurok.ua, код доступу 1875499 (дедлайн 28.09.2021, підписуйтесь реальним ім'ям та прізвищем!)

     

    23.09.2021 Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 39, стор. 157-159;

    2) переглянути відеоролик: Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Які явища називають тепловими?

    3.2 Від чого залежить внутрішня енергія тіла, виходячи з молекулярно-кінетичної теорії?

    3.3 Як виконана механічна робота впливає на внутрішню енергію тіла?

     

     

    Березень 2021

    16.03.2021 Повне відбивання світла

    Завдання:

    1) прочитати параграф 37, стор. 139-141

    2) переглянути відеоролик Заломлення світла на межі двох середовищ

    3) дати письмові відповіді на такі питання:

    3.1 Що таке повне внутрішнє відбивання?

    3.2 Де використовуються світловоди?

    3.3 Граничний кут повного відбивання для спирту становить 470. Визначте показник заломлення спирту.

     

    16.03.2021 Розв'язування задач

    Завдання:

    1) переглянути відеоролик Відбивання та заломлення світла

    2) зробити тест (у зошиті) 

     

    18.03.2021 Лабораторна робота № 13. Дослідження заломлення світла.

    Завдання:

    1. Запишіть в зошиті тему лабораторної роботи.

    2. Завантажте симулятор перейшовши за посиланням Заломлення світла 

    3. Дослідіть заломлення світла на межі розділу двох середовищ з різними показниками заломлення. Подивіться, як зміна повітря з води на скло змінює кут. 

    4. Поясніть, як світло заломлюється на межі розділу двох середовищ і, що визначає кут.

    5. Застосуйте закон Снелліуса для падаючого променя лазера на поверхні розділу середовищ.

    6. Опишіть, як швидкість і довжина хвилі світла змінюється в різних середовищах.

    7. Опишіть ефект зміни довжини хвилі від кута заломлення.

    8. Результати роботи в симуляторі запишіть в зошит. Зробіть висновки на основі виконаної роботи.

    9. Зробіть скріншоти екрану під час виконання роботи та надішліть їх мені разом із фото зошита.

     

    19.03.2021 Лінзи. Побудова зображень у лінзах.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 37, стор. 141-143

    2) переглянути відеоролик ЛІНЗИ. ОПТИЧНА СИЛА ЛІНЗИ. ФОРМУЛА ЛІНЗИ

    3) дати письмові відповіді на такі питання:

    3.1 Які є види лінз?

    3.2 Які зображення може давати лінза?

    3.3 В однієї лінзи фокусна відстань дорівнює 20 см, в іншої — 0,5 м. Яка з них має більшу оптичну силу?

     

    22.03.2021 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) переглянути презентацію Побудова зображень, одержаних за допомогою лінз

    2) у зошиті побудувати зображення плоского предмета АВ, встановленого перпендикулярно до головної оптичної осі збираючої лінзи, якщо предмет знаходиться між фокусом та лінзою.

    3) у зошиті побудувати зображення плоского предмета АВ, встановленого перпендикулярно до головної оптичної осі збираючої лінзи, якщо предмет знаходиться від лінзи на подвійній фокусній відстані.

     

    23.03.2021 Формула тонкої лінзи.

    Завдання:

    1) переглянути приклад розв'язку задачі на стор. 148

    2) виконати тест join.naurok.ua, код доступу 8642588 (дедлайн 02.04.2021, підписуйтесь реальним ім'ям та прізвищем!)

     

    23.03.2021 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) переглянути відеоролик приклади розв'язку задач з оптики

    2) розв'язати задачі:

    2.1 Тонкий пучок світла падає з повітря на поверхню рідини під кутом 400 і заломлюється під кутом 240. При якому куті падіння світла кут заломлення буде 200?

    2.2 Відстань між свічкою і стіною 2 м. Коли між ними розмістили збиральну лінзу на відстані 40 см від свічки, то на стіні утворилось чітке зображення свічки. Визначити фокусну відстань лінзи. Яке зображення утворюється на стіні?

     

    25.03.2021 Лабораторна робота № 14. Вимірювання оптичної сили лінзи та системи лінз.

    Завдання:

    1. Перейти за посиланням опукла лінза. Ви повинні бачити таке зображення, як як на малюнку.

    2. Встановити такі радіуси кривизни лінзи: r= 20 см,  r= 15 см, а показник заломлення скла n2 = 1,5

    3. Користуючись симуляцією розрахувати фокусну відстань даної лінзи f та її оптичну силу. Зробити скріншот.

    4. Змінит радіуси кривизни лінзи та показник заломлення скла на такі, як Вам схочеться. Розрахувати для отриманої лінзи фокусну відстань та її оптичну силу. Зробити скріншот.

    5. У зошиті записати тему роботи, а також отримані дані. На основі викониної роботи зробити висновки і також запистаи їх у зошиті.

    6. Фото цієї роботи у зошиті разом із скріншотами надіслати мені.

     

    25.03.2021 Оптичні системи. Кут зору.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 38, стор. 145-147

    2) переглянути відеоролик оптичні прилади

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Поясніть принцип роботи телескопа.

    3.2 Дійсне чи уявне зображення створює об’єктив мікроскопа?

    3.3 Які оптичні прилади ви знаєте? Для чого їх застосовують?

     

    26.03.2021 Дисперсія світла.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 32, стор. 123-125

    2) переглянути презентацію поляризація та дисперсія світла

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Чому сонячне світло розкладається в спектр? Як називається це явище? 

    3.2 Чи спостерігається дисперсія світла при проходженні через вакуум?

    3.3 Яку відстань пройде світло у вакуумі за той самий час, за який воно проходить 10 м у склі з показником заломлення 1,6? Відповідь запишіть у метрах (м).

     

    26.03.2021 Інтерференція світла

    Завдання:

    1) прочитати параграф 33, стор. 125-129

    2) переглянути відеоролик інтерференція світла

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке інтерференція? Сформулюйте умови максимумів і мінімумів інтерференційної картини.

    3.2 Чому поверхня мильної бульбашки забарвлена кольорами веселки? Відповідь проілюструйте малюнком.

     

    29.03.2021 Дифракція світла.

    Завдання:

    1) Прочитати параграф 34, стор. 129-132

    2. Переглянути відеоролик Дифракція світла

    3. Пройти вікторину Інтерференція і дифракція світла, код 03368930 (вказуйте ваше реальне прізвище та ім'я, дедлайн 01.04.2021!)

     

    29.03.2021 Поляризація світла.

    Завдання:

    1) Прочитати параграф 35, стор. 132-134

    20 Опрацювати опорний конспект 

    3) Дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Чим відрізняється поляризоване світло від природного?

    3.2 Під яким кутом повинен падати промінь на скло з показником заломлення n=1,62 для того, щоб відбитий промінь був максимально поляризованим? 

     

    30.03.2021 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) Переглянути приклади розв'язування задач на стор. 136-137 

    2) Дати письмові відповіді (навести розв'язки завдань) на запитання №10-12 тесту (стор.153)

     

    30.03.2021 Основні фотометричні величини.

    Завдання:

    1) Прочитати параграф 36, стор. 134-136

    2) Переглянути відеоролик Фотометрія. Сила світла. Освітленість

    3) Розв'язати задачі №№ 2.95 - 2.96, стор.138

     

    Лютий 2021

    05.12.2021 Вільні та вимушені коливання

    Завдання:

    1) прочитати параграф 21, стор. 87-89

    2) переглянути відеоролик Вільні та вимушені коливання

    3) знайти у додаткових джерелах або Інтернеті історичні факти шкідливих наслідків резонансу та підготувати інформаційне повідомлення на цю тему.

     

    11.02.2021 Коливальний контур. Виникнення електромагнітних коливань у коливальному контурі.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 23, стор. 95-96

    2) переглянути відеоролик  Вільні електромагнітні коливання. Коливальний контур.

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що називають коливальним контуром?

    3.2 Який прилад дє можливість спостерігати електромагнітні коливання?

     

    12.02.2021 Гармонічні електромагнітні коливання. Частота власних коливань контуру.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 24, стор. 96-99

    2) переглянути відеоролик Вільні електромагнітні коливання

    3) переглянути приклад 1 (розв'язуємо разом) на стор. 114-115 та розв'язати задачу:

    В якому діапазоні довжин хвиль може працювати приймач, якщо ємність конденсатора в його коливальному контурі плавно змінюється від 50 до 500 пФ, а індуктивність котушки стала і дорівнює 2*10-5 Гн?

     

    15.02.2021 Вимушені електромагнітні коливання. Резонанс.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 25, стор. 99-100

    2) виконати тест join.naurok.ua код доступу 5393848 (дедлайн 17.02.2021, підписуйтесь реальним ім'ям та прізвищем!)

     

    17.02.2021 Змінний струм. Трансформатор. Виробництво, передача та викорстання енергії електричного струму.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 26, стор. 100-105

    2) переглянути відеролик Виробництво, передача та використання енергії змінного струму. Трансформатор

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке змінний струм? 

    3.2 Із чого складається трансформатор та яку його призначення?

    3.3 Де виробляється електроенергія і як вона передається до споживача?

     

    18.02.2021 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) переглянути приклади розв'язування задач на стор. 114-115

    2) розв'язати задачі №№ 2.47, 2.53, стор. 116

     

    18.02.2021 Електромагінтне поле. Електромагнітні хвилі.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 27, стор. 106-108

    2) переглянути відеоролик Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі

    3) дати письмову відповідь на такі пиатння:

    3.1 Що називають електромагнітним полем? Чи можуть електричні і магнітні поля існувати відокремлено одне від одного?

    3.2 Що називають електромагнітною хвилею?

    3.3 Як побудовано вібратор Герца, який принцип його дії?

     

    19.02.2021 Властивості електромагнітних хвиль.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 28, стор. 108-109

    2) переглянути презентацію: Електромагнітні хвилі

    3) розв'язати задачу:

    Коливальний контур генератора радіопередавача має ємність 3,5 пФ та індуктивність 14 мкГн. Чому дорівнює довжина радіохвиль, випромінюваних антеною цього радіопередавача?

     

    19.02.2021 Принципи радіозв'язку, телебачення та стільникового зв'язку.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 29, стор. 110-114

    2) переглянути відеоролик Історія виникнення мобільного зв'язку та як він працює

    3) підготувати інформаційне повідомлення на тему: "Принцип роботи супутникового та кабельного телебачення". 

     

    Січень 2021

    14.01.2021 Лабораторна робота № 5. Визначення енергії зарядженого конденсатора та його ємності.

    1. Переглянути відеоролик: Ємність конденсатора

    2. Опрацювати лабораторну роботу №1 "Визначення ємності та енергії зарядженого конденсатора", стор. 343-344.

    3. Записати в конспекті назву роботи, тему та мету.

    4. Перейти за посиланням Лабораторія конденсаторів та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Лабораторія конденсаторів. Основи).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    5. Дізнайтеся, як працює конденсатор!  Перейдіть на вкладку "Ємність". Змініть розмір пластин і відстань між ними. Змініть напругу і подивіться на плати. Перегляньте електричне поле та вимірюйте напругу. Результати запишіть у зошит. Зробіть скріншоти своєї роботи та надішліть їх мені разом із фото цієї роботи у зошиті.

    6. Перейдіть на вкадку "Лампочка". Підключіть заряджений конденсатор до лампи та спостерігайте за розрядженням контуру RC.

    7. 

    • Поясніть співвідношення між напругою, зарядом, енергією, що зберігається, та ємністю.
    • Передбачте, як змінюється ємність, коли змінюється площа пластини або відстань між пластинами.
    • Опишіть, як заряд проходить з конденсатора в лампочку

    8. На основі виконаної роботи зробіть висновки та запишіть їх у зошит.

     

    15.01.2021 Лабораторна робота № 6. Перевірка законів послідовного та паралельного з'єднання провідників.

    Завдання:

    1) Опрацювати лабораторну роботу №2 "Перевірка законів послідовного та паралельного з'єднання провідників", стор. 344

    2) Записати у зошиті назву, мету та хід роботи (з електричними схемами, які зображені на малюнках 2 та 3).

    3) Перейти за посиланням лабораторія електрики та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Лабораторія електрики. Постійний струм).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4) Складіть електричне коло з послідовним з'єднанням резисторів (за схемою, зображеною на мал. 2 у підручнику, стор. 344), встановіть опори резисторів R1=5 Ом та R2=10 Ом. Замкніть коло перемикачем і зніміть показання сили струму з амперметра. Отримані дані запишіть у зошит. Зробіть скріншот екрану та надішліть мені разом із звітом по цій лабораторній роботі.

    5) Складіть електричне коло з паралельним з'єднанням резисторів (за схемою, зображеною на мал. 3 у підручнику, стор. 344), встановіть опори резисторів R1=5 Ом та R2=10 Ом. Замкніть коло перемикачем і зніміть показання напруги з вольтметра. Отримані дані запишіть у зошит. Зробіть скріншот екрану та надішліть мені разом із звітом по цій лабораторній роботі.

    6) Зробіть висновки по виконаній роботі.

     

    16.01.2021 Лабораторна робота № 7. Визначення ЕРС та внутрішнього опору джерела струму.

    Завдання:

    1) Виконати роботу, яка пропонується нижче. Зробити скріншоти екрану після виконання кожного завдання та надіслати їх мені на електронну пошту.

     

    18.01.2021 Лабораторна робота № 8. Розширення меж вимірювання амперметра та вольтметра.

    Завдання:

    1) Опрацювати лабораторну роботу №4 "Розширення меж вимірювання амперметра та вольтметра", стор. 345-347.

    2) Записати в конспекті назву роботи, тему та мету.

    3) Перейти за посиланням електричне коло та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Коло з батареї і резистора).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4) Загляніть всередину резистора, щоб побачити, як він працює. Збільшіть напругу батареї, щоб зробити більше потік електронів через резистор. Збільшіть опір, щоб заблокувати потік електронів. Спостерігайте струм і те, як температура резистора змінюється.

    5) Дайте відповідь на такі питання:

    5.1 Що відбувається, коли ви збільшуєте опір резистора?

    5.2 Як змінюється сила струму через коло, швидкість синіх кульок, напруга батареї, температура резистора, а як змінюються зелені частинки в резисторі?

    5.3 Чому (або чому ні) відбуваються кожна з цих змін, як вони відбуваються?

    6) Зробіть висновки по виконаній роботі.

     

    18.01.2021 Лабораторна робота № 9. Дослідження властивостей напівпровідників p-типу та n-типу.

    Завдання:

    1) Переглянути відеоролик дослідження опору напівпровідників.

    2) Записати у зошиті назву лабораторної роботи.

    3) Перейти за посиланням напівпровідники та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Напівпровідники).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4) Ввімкніть 1 сегмент. Розташуйте у ньому домішки p-типу. Встановіть величину напруги 2В. Спостерігайте за положенням електронів та енергією. Опишіть в зошиті те, що Ви спостерігаєте в цій симуляції. Зробіть скріншот екрану та збережіть його.

    5) Вилучте домішки. Потім розташуйте в сегменті домішку n-типу. Величину напруги не змінюйте. Зверніть увагу, як змінюється положення електронів та енергія. Опишіть в зошиті, що змінилося. Зробіть скріншот екрану та збережіть його.

    6) Поясніть чим відрізняється напівпровідник p-типу від напівпровідника n-типу.

    7) Зробіть висновки на основі виконаної роботи. Фото роботи разом зі скріншотами надішліть мені.

     

    21.01.2021 Лабораторна робота № 10. Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом.

    Завдання:

    1) Опрацювати лабораторну роботу №5 "Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом", стор. 347-348

    2) Записати у зошиті назву та мету роботи 

    3) Перейти за посиланням напівпровідники та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Напівпровідники).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4) Ввімкніть 2 сегменти. В одному сегменті розташуйте домішки p-типу, а в другому n-типу. Встановіть величину напруги 3В. Спостерігайте за положенням електронів та енергією. Опишіть в зошиті те, що Ви спостерігаєте в цій симуляції. Зробіть скріншот екрану та збережіть його.

    5) Поміняйте місцями домішки p-типу та n-типу. Величину напруги не змінюйте. Зверніть увагу, як змінюється положення електронів та енергія. Опишіть в зошиті, що змінилося. Зробіть скріншот екрану та збережіть його.

    6) Поясніть, як p-n перехід працює в напівпровідниковому діоді, що дозволяє струму проходити в одному напрямку і не проходити в протилежному.

    7) Зробіть висновки на основі виконаної роботи. Фото роботи разом зі скріншотами надішліть мені.

     

    22.01.2021 Лабораторна робота № 11. Визначення електрохімічного еквіваленту речовини.

    Завдання:

    1) Опрацювати лабораторну роботу №6 "Вимірювання електрохімічного еквівалента міді", стор. 348-350.

    2) Записати у зошиті назву та мету роботи, теоретичні відомості, а також хід роботи. Замалювати у зошиті схему, зображену на мал. 10, стор. 349.

    3) Переглянути відеоролик: Експериментальна робота: визначення електрохімічного еквіваленту міді.

    4) На основі даних, отриманих у цьому відеоролику, зробити необхідні розрахунки (алгоритм розрахунків та вимоги до них дивіться в кінці відео)

    5) Результати розрахунків записати в зошит. Зробити висновки по роботі. Фото зошита з оформленою лабораторною роботою надіслати викладачеві.

     

    Листопад 2020

    02.11.2020 Захист учнівських проєктів.

    Завдання:

    Підготувати реферат чи презентацію або відеоролик на тему: "Роль фізики у моїй майбутній професії"

     

    Підручник: Сиротюк В.Д. Фізика і астрономія (рівень стандарту, за навч. програмою авт. кол. під керівництвом Ляшенка О.І.): підруч. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / Володимир Сиротюк, Юрій Мирошніченко. - Київ: Генеза, 2019. - 368 с.: іл. Скачати можна за посиланням: 11-klas-fizika-astronomiia-syrotuk-2019.pdf

     

    02.11.2020 Електромагнітна взаємодія. Електричне поле. Закон Кулона. Напруженість електричного поля.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 1, стор. 4-7

    2) переглянути відеоролик: Електричне поле. Напруженість електричного поля

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Сформулюйте закон Кулона

    3.2 Як визначається напруженість електричного поля?

    3.3 Які лінії називають силовими?

     

    05.11.2020 Речовина в електричному полі. Провідники і діелектрики в електричному полі.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 2, стор. 8-9

    2) переглянути відеоролик: провідники і діелектрики в електричному полі

    3) дослідити, у яких галузях використовуються діелектрики, та підготувати інформаційне повідомлення на цю тему.

     

    06.11.2020 Робота за час переміщення заряду в однорідному електричному полі. Потенціал електричного поля. Різниця потенціалів.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 3, стор. 10-11

    2) переглянути відеоролик: Робота під час переміщення заряду в однорідному полі. Різниця потенціалів.

    3) виконати тест  join.naurok.ua, код доступу 5653024  (дедлайн 06.11.2020, підписуйтесь реальним ім'ям та прізвищем, доступна тільки одна спроба проходження!)

     

    09.11.2020 Електроємність. Електроємність плоского коденсатора. З'єднання конденсаторів. Енергія електричного поля.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 4, стор. 12-16;

    2) переглянути відеоролик: Електроємність. Конденсатори

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке електроємність провідника? Від чого вона залежить? Як вона визначається?

    3.2 Який конденсатор називають плоским?

    3.3 Як визначають електроємність конденсаторів, з'єднаних паралельно?

     

    09.11.2020 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) повторити параграф 4, стор. 12-16;

    2) розв'язати задачі № 1.8 - 1.10, стор. 18.

    Рекомендації щодо розв'язування задач:

    Для розв'язку задачі № 1.8 потрібно скористатися формулою, що міститься на стор. 13 підручника.

    У задачі № 1.9 користуючись формулою q = C*U, потрібно визначити на яку величину заряду (q) разрахований даний конденсатор, а потім порівняти отриману величину із вказаним у задачі зарядом. Необхідно пФ (пікофарад) та нКл (нанокулон) перевести у СІ , тобто у Ф (форад) та Кл (кулон).

     Користуючись формулою U=q/C потрібно розв'язувати задачу № 1.10, також не забудьте мкФ (мікрофарад) перевести у Ф (фарад), а мКл (мілікулон) у Кл (кулон).

     

    12.11.2020 Електричний струм. Електричне коло. З'єднання провідників.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 5, стор. 19-22;

    2) переглянути відеоролик: Постійний електричний струм. Паралельне і послідовне з'єднання провідників

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Які є види електричного струму?

    3.2 Запишіть закони послідовного і паралельного з'єднання провідників.

    3.3 Чому опір амперметра має бути малий, а опір вольтметра - великий?

     

    13.11.2020 Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Правило Кірхгофа.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 6, стор. 22-25;

    2) переглянути відеоролики: Закон Ома для повного колаПравило Кірхгофа

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке електрорушійна сила?

    3.2 Сформулюйте закон Ома для повного кола.

    3.3 Від чого залежить знак ЕРС  у законі Ома для повного кола?

     

    16.11.2020 Робота та потужність електричного струму.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 7, стор. 25-27;

    2) переглянути відеоролик: робота і потужність електричного струму

    3) 3) зробити тест join.naurok.ua, код доступу 7639200  (дедлайн 20.11.2020, доступна тільки одна спроба проходження, вказуйте реальні ім'я та прізвище!)

     

    16.11.2020 Заходи та засоби безпеки під час роботи з електричними пристроями.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 8, стор. 27-30;

    2) переглянути відеоролики: Безпека людини під час роботи з електричними приладами і пристроямиКоротке замикання

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Що таке коротке замикання?

    3.2 Чи можна знімати провід з потерпілого за допомогою мокрої палиці або металевого стержня?

    3.3 Яке призначення і яка будова запобіжників? 

     

    19.11.2020 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) повторити параграфи 5-8, стор. 19-30;

    2) розв'язати задачі 1.36-1.38, стор. 31.

    Рекомендації щодо розв'язування задач:

    Потрібно скористатися законом Ома, а також звернути увагу на те, як розраховується повний опір при послідовному та паралельному з'єднаннях провідників.

     

    20.11.2020 Електричний струм у металах. Надпровідність.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 9, стор. 34-38

    2) переглянути відеоролик: електричний струм у металах

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Чому у провіднику виникає опір електричному струму?

    3.2 Як залежить опір провідника від температури?

    3.3 У чому полягає явище надпровідності?

     

    21.11.2020 Електричний струм у напівпровідниках.

    Завдання:

    1) прочитати параграф 10, стор. 38-43

    2) Переглянути відеоролик: струм у напівпровідниках

    3) Дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Опишіть будову напівпровідників. Назвіть їхні основні властивості.

    3.2 Що називають електронною провідністю? Дірковою провідністю?

    3.3 Що таке p-n-перехід?

     

    Жовтень 2020

    22.10.2020 Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія. Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) повторити параграф 47, стор. 183-188;

    2) переглянути відеоролик: тверді тіла (кристалічні та аморфні)

    3) виконати тест  join.naurok.ua, код доступу 9818430 (дедлайн 30.10.2020, доступна тільки одна спроба проходження!)

     

    23.10.2020 Механічні властивості твердих тіл.

    Завдання:

    1) переглянути відеоролик: механічні властивості твердих тіл

    2) дати письмову відповідь на такі питання:

    2.1. Від яких причин залежить деформація тіла?

    2.2. Чим відрізняються пружні деформації від пластичних?

    2.3. У чому відмінність крихких матеріалів від пластичних?

     

    26.10.2020 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) переглянути відеоролик: Тверді тіла. Будова та механічні властивості (задачі)

    2) розв'язати такі задачі:

    2.1 При розтягуванні алюмінієвої дротини завдовжки 2м у ній виникла напруга 35МПа. Визначити відносне та абсолютне видовження.

    2.2 Діаметр капронової рибальської жилки 0,12мм, а розривне навантаження 7,5Н. Визначте границю міцності на розрив даного сорту капрону.

     

    26.10.2020 Лабораторна робота № 4. Визначення модуля пружності різних речовин.

    1. Опрацювати лабораторну роботу №8 "Визначення модуля пружності різних речовин", стор. 234-238.

    2. Записати в конспекті назву роботи, тему та мету.

    3. Перейти за посиланням визначення модуля пружності та виконати роботу, користуючись цією інтерактивною симуляцією (Закон Гука, пружина, сила).

    Перейшовши за посиланням Ви повинні бачити таке як на малюнках нижче.

    4. Розтягніть і стисніть пружину, щоб дослідити взаємозв'язок між силою, коефіцієнтом пружності пружини, зміщенням і потенційною енергією! Отримані результати запишіть в зошит.

    5. Вивчіть, що трапляється, коли дві пружини з'єднані послідовно та паралельно. Отримані результати запишіть в зошит.

    6. Поясніть зв'язок між прикладеною силою, силою пружності, коефіцієнтом пружності пружини, переміщенням та потенційною енергією.

    7. Опишіть, як сполучення двох пружин послідовно чи паралельно впливає на коефіцієнт пружності пружини та силу пружини.

    8. На основі виконаної роботи зробіть висновки та запишіть їх в зошиті.

     

    29.10.2020 Розв'язування задач.

    Завдання:

    1) повторити параграфи 44-47, стор. 173-188;

    2) розв'язати задачі наведені нижче:

    30.10.2020 Захист учнівських проєктів.

    Підготувати реферат на одну із нижчезазначених тем:

    1. Використання капілярних явищ у природі.

    2. Різні види деформацій на будівництві.

    3. Передбачення заморозків за точкою роси.

     

    Вересень 2020

    14.09.2020 Тема 1: "Основи молекулярно-кінетичної теорії. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи"

    Завдання:

    1) повторити параграфи 35-38, стор. 144-152;

    2) дати письмову відповідь на такі питання:

    2.1 Чому дорівнює число Авогадро?

    2.2 Що таке кількість речовини? Яка її одиниця в СІ?

    2.3 Що називають ідеальним газом у молекулярно-кінетичній теорії?

    3) розв'язати задачі № 396, 398, стор. 154

     

    14.09.2020 Контрольна робота №1 за темою: "Основи МКТ"

    Зробити тест join.naurok.ua, код доступу 9777927 (дедлайн 24.09.2020, доступна тільки одна спроба проходження!)

     

    Тема 2. Основи термодинаміки

    17.09.2020 Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії

    Завдання:

    1) прочитати параграф 39, стор. 157-159;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=tt1UDJ1DzlE

    3) дати письмову відповідь на такі питання:

    3.1 Які явища називають тепловими?

    3.2 Від чого залежить внутрішня енергія тіла, виходячи з молекулярно-кінетичної теорії?

    3.3 Як виконана механічна робота впливає на внутрішню енергію тіла?

     

    18.09.2020 Робота ідеального газу в термодинаміці

    Завдання:

    1) прочитати параграф 40, стор. 160-161;

    2) переглянути відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=rAq7ymPxj_E

    3)  зробити тест join.naurok.ua, код доступу 1230343 (дедлайн 24.09.2020, доступна тільки одна спроба проходження, вказуйте реальні ім'я та прізвище!)

     

    21.09.2020 Розв'язування задач

    Завдання:

    1) повторити параграфи 35, 39, 40, стор. 144-146, 157-161;

    2) розв'язати задачі № 448, 449, стор. 170

    Рекомендації щодо розв'язування задач:

    При розв'язку задачі № 448 потрібно скористатися формулою для розрахунку внутрішньої енергії  ідеального одноатомного газу, яка міститься на стор. 158, оскільки задана кількість речовини, то слід звернути увагу на формулу, яка містить